21:31

 
Sitter just nu och lyssnar på Alex och sigges podcast samtidigt som tven är på utan ljud. Imorgon ska jag in till stan för att köpa en ny fjärrutlösare till min kamera, för den jag har nu är mer eller mindre vädelös eftersom man måste stå super nära kameran för att den ska funka, men jag har haft den sedan min första kamera runt 2012 så den har funkat bra iallafall, tänkte nog dock kosta på mig en lite dyrare den här gången som funkar på långa avstånd.
 
Btw det är den 25 november i morgon... och min sista dag som 18 åring! har ioförsig redan börjat kalla mig själv för 19, haha :) men på fredag kommer det lite vänner över till mig! ska försöka att fotografera lite då hade jag tänkt mig!
Postat av: Jomelhanna

Fin blogg :) Hur mår du idag? Ärligt.

2015-11-24 @ 21:33:24
URL: http://jomelhanna.blogg.se

Comment here darling:

Name:
Remember this for next time??

E-mail address: (will not be published)


Blog adress?:


What do you want to tell/ask me?: