NEW YEAR QUESTIONS

Beskriv året med tre ord.
Jobb,nytt,spännande. 
Sammanfatta vad du har lärt dig i år
Mer än någonsin.
 
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag tog studenten, jobbade natt, dansade bal, tog körkort, läste på om flygplan och insåg att fysik faktiskt kan vara kul.
 
Har du några nyårslöften?
Bli modigare och ta fler risker. Springa minst ett halvt maraton, vore ju så coolt att klara av ett helt (men man ska väl vara lite realistik), att få jobb i någon affär vore så kul funderar även på att söka lite jobb i stockholm. Ska även resa, det är ett måste. Men det jag verkligen ska klara av i år är att flytta hemifrån det är mitt största mål :)
 
Vad önskar du att du gjort mindre?
Jobbade alldeles för mycket i sommar, speciellt i juli, var ledig typ 2 dagar o jobbade alla helger hela sommaren utan 2, men jag lärde mig något viktigt på det nämligen att säga nej.

Bästa köpet? hmmm o min jacka tror jag nog :) 

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och teknologi
 
 
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Det har varit dalar både upp och ner, det har nog med att göra att allt är så nytt, skola i 18 år liksom och nu är det helt slut på det, om jag vill det.
 
Hur skulle du beskriva din stil i år?
Mycket dyrare än innan, blivit extrem intresserad av märkeskläder men kan även uppskatta kläder från hm och gina :)
 
Vad fick dig att må bra?
Träning och jobb, faktsikt eftersom det är så mycket "vad ska jag göra med mitt liv tankar" är det skönt att hela tiden vara i rörelse i tanken och kroppen. Det är enklare att snurra och vrida på ett stort klot som rullar än det är att starta igång det från 0 :)
 
Vad ser du mest framemot med år 2016?
Inreda min egna lägenhet och resa, jag vill resa och se allt jag inte sett förut.
 
Vad vill du säga till dig själv inför 2016?
Klappa dig själv på axeln och älska dig själv.

Comment here darling:

Name:
Remember this for next time??

E-mail address: (will not be published)


Blog adress?:


What do you want to tell/ask me?: